JESTEM EMPATĄ



JESTEM EMPATĄ!


Olśniło mnie! Wczoraj kolejny raz pomogłam komuś w zrozumieniu relacji damsko-męskich i usłyszałam, że ten ktoś nie ma pojęcia, skąd ja to wszystko wiem nie znając drugiego człowieka i nie studiując psychologii? Jak to możliwe, że potrafię komuś dobrze doradzić!?

Męczyło mnie to. Przeżywałam trudną sytuację koleżanki i to, co powiedziała o mnie. O 4 w nocy wygooglowałam słowo MENTALISTA, bo kojarzyłam taki serial, ale okazało się, że jest to osoba, która ma wyuczone zdolności czytania ludzkich zachowań, zna wiele sztuczek i potrafi nimi manipulować. Następnie wpisałam "empatia czucie ludzi" i wyskoczył ten oto link:


Nie miałam nawet pojęcia, że ktoś taki istnieje. Zaczęłam analizować swoje całe życie, to co niejednokrotnie mówili mi ludzie, swoje sukcesy w pracy (sprzedaż i marketing), zrobiłam nawet test dostępny w internecie i wyszło jednoznacznie, że...jestem EMPATĄ!

Bardzo mnie to cieszy, bo nareszcie wiem, że muszę na poważnie wypracować sobie mechanizmy obronne (coś, co od 2 lat mówi mi mój mąż, ale kompletnie nie kumałam, o co mu chodzi!). Nie mogę wczuwać się za bardzo w stany emocjonalne innych ludzi, w pracę w którą mam się zaangażować, bo rujnuję sobie w ten sposób nie tylko samopoczucie, ale też zdrowie!

Wspominałam w poprzednim poście, że kiedyś zwariowałam...Pewnego dnia opiszę Wam, co i dlaczego się ze mną działo, bo póki co nie jestem na to gotowa. Przez rok leczyłam się u psychiatry i modliłam, aby nie była to jakaś choroba... Modlitwy zostały wysłuchane i mogę śmiało stwierdzić, że moje kilkudniowe szaleństwo było wynikiem przebodźcowania mózgu. Od kilku dni wiem, że to wszystko wynikało właśnie z ponadprzeciętnej empatii, wczuwania się w emocje i życie innych ludzi. Zbyt mocne odbieranie wibracji, które ludzie wobec mnie kierowali. Tych dobrych i niestety też tych złych.

Czuję się jakbym przeszła katharsis. Jest mi lżej i czuję, że nareszcie część moich problemów związanych z utrzymaniem pracy na dłużej niż 2 lata się skończą. Będę potrafiła trzymać emocje na wodzy i wykorzystywać swoje umiejętności jedynie w niektórych sytuacjach. Najfajniejsze jest też to, że podejrzewam, że zarówno mój Tata jak i Przyjacióka są empatami... Rozmawiałam już z nimi. Najpierw trochę się bronili, że po co ja tak wszystko muszę definiować...ale po rozmowie myślę, że ciężko było im nie przyznać mi racji...

Gdybyście sami zastanawiali się, czy to zjawisko dotyczy również Was, zróbcie test:


Pozdrawiam
Generation Y



P.S.

Powiem Wam, że chciałabym, aby ktoś mnie regularnie "bzykał oczami". Chodzi mi o to, że póki co z większością moich teksów uprawiam "gałkowy onanizm". Jest on bardzo przyjemny, ale ja chętnie podziele się swoimi myślami przelanymi na bloga z innymi. Z tymi, co myślą podobnie i z tymi, co całkiem inaczej. Zawsze można się czegoś nauczyć, bo onanizm na dłuższą metę jest podobno szkodliwy. Jednocześnie dziękuję wszystkim, którzy wytrwale "bzykają się" z moimi tekstami i w większości z tego stosunku są zadowoleni! Na pewno nie jest to łatwe zbliżenie. Ba, to w większości jest sado-maso okraszone nutką romantyzmu. Tym bardziej - doceniam!

Ostatni miesiąc przyniósł mi ponad 1000 wyświetleń (stety bądź nie, głównie post związany z lekami na pryszcze), ale idzie ku lepszemu. W przeciągu roku moje "pozablogowe" wypociny i ryciny zostały docenione zarówno w postaci drukowanej książki jak i na łamach jednego z większych polskich tygodników. Szał ciał, kasę mam dzięki cudownemu i pracowitemu Mężowi, więc głównie zależy mi na zmianie świadomości. To tutaj wszystko się zaczyna i kończy. A póki co serdecznie zapraszam do rundy drugiej lub na priv: letmillennialsspeak@gmail.com


1. GASTRONOMICZNY BURDEL 


2. STRACIŁAM WIARĘ


3. CO STOJĄCE, JEST PODNIECAJĄCE


4. KOŚCIÓŁ KATOLICKI TO SEKTA?


5. MARKETING PRAWDY 


6. GUESS WHO AM I


7. REKRUTER I KANDYDAT W JEDNYM CIELE


8. ZASADY RZĄDZĄCE ŚWIATEM


9. JESTEM EMPATĄ


10. ZOSTAŁEŚ ZMANIPULOWANY


11. TEST NA BYCIE MĘŻEM


12. TO THE CRAZY ONES

14. OPOWIEŚĆ O CZŁOWIECZEŃSTWIE


15. IZOTRETYNOINA A DEPRESJA


16. EKONOMIA MIŁOŚCI - recenzja


17. TYLKO NIE MÓW NIKOMU


18. BIOGRAFIA ELONA MUSK'A - RECENZJA


19. SAPIENS (OD ZWIERZĄT DO BOGÓW) - RECENZJA


20. 10 PRZYKAZAŃ - CZY TO MA SENS?


21. MOJE FAZY MANII - OBJAWY


22. OBALAM 8 BŁOGOSŁAWIEŃSTW?


23. MOJE FANTAZJE


24. ŻYCIE TO SINUSOIDA


25. HOMO DEUS  - Yuval Noah Harari - RECENZJA


26. PRZYJEMNOŚĆ DLACZEGO LUBIMY TO, CO LUBIMY





Komentarze

Popularne posty